Yesterday

Mysisar! 
 

Måste säga att gårkvällen var super mysig. Inget stort eller så utan allt var bara så Ellen. Spel, tävling, efterätt, goda snacks och glada miner. Två av tjejerna över hade jag aldrig träffat tidigare och min uppfattning av dom var bra. Super gulliga och sociala. I stora helheten var allt bra. Roliga miner och mycket skratt. En bra lördagskväll helt enkelt. 
 
Dags att hålla ur pyjamasen och byta om till något trevligare innan jag möter upp far min och att handla mat och en massa annat. Ikväll blir det jag som laga mat och det ska bli intressant hur det kommer att gå. Jag har ingen aning om hur man lagar det,. såg det på en bild på någon blogg imorse och tänkte att jag var tvungen att testa det. Lite busigt så där. Solen skiner i alla fall så en PW till affären blir toppen. Behövs då jag har legat hemma hela dagen och sovit med katten vid min sida. jag är så himla trött och min hals värken mer än förut. En lång och skön dusch vänter sedan när jag kommer hem. Mys på hög nivå denna söndag! 
Lotta

Sv: Tack så mycket :) och det ser ut som om ni har haft det riktigt bra =)

2013-05-05 @ 20:34:36
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: