Träningsmotivation

Dags att börja ta tag i mitt liv, börja träna ordentligt och fixa ett kostschema. Dock har magen min inte velat samma sak som jag har och då har jag tappat lusten för träning helt. Jag har fortfarande tagit mig till gymmet och kämpat tills tårarna rinner längt kinderna men det känns fortfarande som om ingenting händer. Min mage är svullen konstant och musklerna vägrar dyka upp och att se alla dessa träningskroppar får mig att vilja bryta ihop och gråta. Jeansen jag har hemma just nu kommer jag inte ens i så ben och rumpan vet jag har förbättrats och mer och bättre kommer det att bli. Armarna börjar forma sig och lika så ryggen, det enda som saknas är magen. Blir så grymt irriterad att jag inte har den där kroppen som gör precis som man vill, känns som att jag är den enda i världen som har det problemet.. Men jag måste tänka positivt. Det kommer med tiden hoppas jag  då resultat vill börja dyka upp. Jag ska kämpa tills magen blöder för att få den kroppen jag vill ha. Mitt mål, mina val och jag ska lyckas! Men ett läkarbesök behövs innan jag kan börja med mina nya och hårdare mål.

Nu jäklar är det dags att saker och ting börjar hända. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: