Sunday breakfast

Efter hagel, god mat, för mycket mat, få sovtimmar, baseboll, PW ner till kohagen, plockat bullar och mjölk och sett kor få springa ut på ängen så sitter jag här nyduschad och trött i soffan i mitt eget hem. Alltid lika kul att åka ut till landet, dock blir man trött för det finns så himla mycket saker att göra. Jag och min syster tog oss till exempel ner till kohagen för att se kosläppet. Dock var vi för upptagna med bullar och mjölk att vi missade det. Lite synd faktiskt men vi fick oss en rejäl powerwalk då det låg ca 5 kilometer bort från vårt ställe. Men oj så skönt det var! Svettig men nöjd kan man säga att vi var. 
 
Efter en hög med bullar och mjölk tog vi oss tillbaka till vårt ställe och fixade frukost. Så mycket som jag åt idag har jag nog ALDRIG ätit. Tur att man var ute och tränade innan för annars hade jag nog rullat hem. Men gott och behövdigt var det. Massvis med frukt, musli, yoghurt och smörgåsar. Mumma säger jag bara. Nej nu är det dags för lite plugg, sedan ska jag slå in ett objektiv som har gått sönder och ska reklameras! 
 
Clara Wimer Bergman

så gott :D

2013-05-20 @ 12:21:19
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: