Styrketräning

Kännr mig tom i hela kroppen när jag inte får köra kondition. Min häl tar bokstavligen död på mig, hur kan man få så himla ont?! Hälseninflamation kan vara bland det värsta som finns. Tog mig i alla fall till gymmet och körde 45 minuter styrka både mage och rumpa. Blev väldigt svettigt i slutet vilket jag gillar`t! Nu får vi hoppas att träningsvärken vill dyka fram! 
 
Dagen har rullat på bra men mycket skratt och värma raster. Satt i solen så mycket som jag kunde idag och herre vad varmt det blir efter ett tag. My gosh, älskar det! Fick bli en liten spontan shopping efter skolan också, ett grått linne som kommer passa perfekt till mig cristalbra. Herre min skapare vad jag är lycklig! 
 
Dagens övningar: 

Plankan 5 x 60 sekunder 
Plankan med ett ben i luften 3 x 60 sekunder 
Magövningar med hantlar (bilder kommer) 6 x 10 reps 
Situps 20 x 5 reps 
Hopprep 10 minuter 
Rumpmaskin 10 x 5 reps 
Utfallsteg 10 x 5 reps 
 
 
  

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: