Running for my life


 
 
Herre min skapare vad skönt det är att springa. Mamma tog med mig ut på en löprunda vilket slutade med att jag sprang ifrån henne och lyckades ta mig genom 8-9 km. De sista två var extremt jobbiga men jag tog mig genom dom och det är det viktigaste! Vädret gjorde nog det mesta, strålande sol och lite vind som gjorde det svalare och enklare att springa. Måste tacka mor min för att hon tog med mig ut denna lördag. 
 
Lunch är snart serverad så duschen får vänta till magen blir glad igen. Man blir riktigt hungrig av att springa och det märker man inte förrän efter. Skönt det.  
Dags att börja förbereda inför kvällen. Idag är det en bra dag, en solig och bra dag! 
 
 
Min slitna rosa/grå löparskor håller än idag! Måste köpa ett par nya, har blivit förälskad i nikes löparskor. De färgstarka är dom finaste! Kommer och måste inskaffas när jag är i London. 
Mina nya löparbyxor från Stadium fick också vara med idag. Love them. 349 riksdaler hittar ni dom för! Mycket bra kap det. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: