Rastlös brud

Jag har bokstavligen gått runt som en höna utan en hjärna sen middagen serverades. Jag är helt tom i huvudet och har ingen aning om vad jag håller på med. Så de senaste halvtimmen har jag spenderat på golvet i mitt rum tillsammans med katterna. Far min har försökt att hjälpa mig med skolarbete vilket har gått lite si sådär.. Jag måste erkänna att jag har varit på så himla dåligt humör idag på grund av en massa massa saker. Ibland blir man alldeles för trött för att ens orka blinka. Det var jag idag. 
Men nu ska jag försöka få tag på mitt liv vilket börjar med en bra och lång sömn. Två nationella prov väntas imorgon och jag har inte tittat på det alls. Inte bra det men det är sånt som händer. Sängen väntar dock och mina ögonlock väger 8235729 ton, inte bokstavligen men nästan. Nej nu babblar jag för mycket, denna måndag kan nog inte bli jobbigare av vad det har varit idag. Usch, fy och blä. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: