Powerwalk

En powerwalk på 2 timmar har jag nog aldrig gjort förut, men satan så skönt det var. Svettades dock som en gris sista halvtimmen men körde på bra ändå. Kom upp i 1.5 mil vilket jag antar är helt okej. Jag som fortfarande är sjuk och hostar som en galning är förvånad att jag ens tog mig ut. Allt började med att jag skulle gå till farmors affär.. Blev lite ändring på det med andra ord. 
 
En dusch har jag hunnit med och väntar nu på att gröten ska koka klart. Sedan är det bara att packa och fixa innan jag åker ut till landet ch spenderar natten där. Längtar lite faktiskt att få komma ut till skärgården och bara njuta av livet. Datorn kommer att följa med då jag har en massa att plugga, perfekt en lördag som denna!
 
Fiffi

Hej!
Din design är färdig nu, sätter in den så fort pengarna har kommit in! Skicka inlogget till mig och glöm inte att skapa den nya bloggen med, fick inte tag på dig via mailen, men hoppas du ser detta så du inte behöver vänta längre! :)

kram / Fiffi

2013-05-19 @ 15:30:24
URL: http://fiffiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: