Powerwalk from school

Hubudvärk, uppblåst mage, trött och svettig. Lite så har min dage sett ut. Började med att jag kallsvettades några timmar innan lunch och det har bara blivit värre. Under sista lektionen trodde jag att jag skulle dö ett tag, en filt hade jag i alla fall runt mig men det hjälpte inte så mycket. Nu ligger jag här i soffan helt utmattad och en aning irriterad av att jag inte kunde gå till gymmet. Men jag tog en powerwalk i det sega vädret från skolan hem vilket landade på en timme si sådär. Tog den långa rundan för att få röra på mig lite extra och runt 5 km fick det bli. Landade i hemmet 59 minuter senare och svettig som en gris. Sånt här väder tar kål på mig och jag tror det är därför jag mår som jag gör. Jag ska ta lite vatten och sedan försöka vila lite innan det blir dags för ett innebandy pass. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: