London calling

Äntligen har dagen som man längtat efter i nu 6 månader kommit. It`s time to fly to London! Jag ska med ett helt ungerbart gäng och kommer att stanna där till på söndag. Längtar till att få se alla glada ansikten på flygplatsen, alls miner när vi landar och allt skratt. Jag trics så himla bra och mår så himla bra i gruppen. Det kommer att bli en helt sjukt bra resa det här känner jag på mig.
Sist jag var där var för två år sedan och jag tror inte att jag kommer bli besiken den här gången heller. Så mycket minnen när man tänker tillbaka!  
 
Sist jag var där! 
 
Sminka sig samtidigt som datron är på är ingen bra kombination. Jag måste verkligen skynda mig och sli klar så fort som möjligt. Innan vi alla möts upp måste jag en snabbis till Apoteket, älskar att man kommer på allt man behöver ha med sig i sisyta sekund. KUL. Verkligen. Packat klart har jag annars gjort och det känns i hela kroppen att jag har glömt något extra vikigt. Som vanligt helt enkelt. Men jag får tänka på den ljusa sidan, jag ska till London och där kan man handla precis allting. Allt löser sig helt enkelt. 
Nej, dags att börja sminka sig klart, byta om, äta frukost och sedan ta mig in mot stan. Hoppas ni får en grym långhelg!!! ♥
 
Matilda Klasson †

Ha så kul gumman så ses vi när du kommer hem!

2013-05-09 @ 21:51:32
URL: http://matildaklassons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: