Dinner time

Efter en liten PW ute i det fria hämtade jag upp mitt paket och vände sedan hem igen. Maten stod på bordet som vanligt och man blir alltid lika glad för det. Mycket mycket god mat blev det idag så nu känner man att matkoman är på väg. Magen är mer svullen än någonsin vilket oroar mig men borde inte vara någon fara. Annars så har jag och katten min gosat upp i soffan för film. Filmen rullar på tv och det går inte att släppa ögonen från den. Läskigt bra.. Snart är det ändå dags för lite efterrätt (frukt och yoghurt för min del) och sedan en lång lång PW med med en fin vän. Men det är om ett tag det. Nu måste jag vila lite, maten måste få slämta och lägga sig ordentligt innan jag spry. Bokstavligen. 
 
 
Kött med potatis sallad och en tomatsås fick det bli denna fredag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: