Chocolate and fruits

 
Jag och min syster lyckas ofta göra dåliga dagar bra till slut. Efter middagen som blev rikigt lyckad ville min syster att vi skulle göra något extra gott då det faktiskt är söndag. Söndagar är faktiskt min äta-vad-jag-vill dag så smält mörk choklad med massor av frukt fick det bli. Dock är magen lite arg då den är så full som den kan bli. Är nära på att spy varje gång jag fäörsöker ta en klunk vatten. Men gott var det! Jag fick till och med i mig två kakor så här på kvällstvisten. Mumma.
Nu börjar dock kvällen leda mot sitt slut, jag har nog aldrig varit så här trött på länge så sängen väntar faktiskt. Måste börja packa så jag åker till London på torsdag! mer om det senare. 
Nå väl, hoppas ni har haft en underbar och solig helg! ♥
 
Emelie

Nyttigt snacks! Mörk choklad och frukt ;)

2013-05-06 @ 11:04:19
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: