7:e Maj 2013

 
Hej på er. Hela dagen har bestått av skratt, svett, blod och tårar. Bokstavligen. Började morgonen (natten) med en härlig sväng näsblof, jag blöder aldrig näsblod längre så det var lite oväntat om man säger så. Efter att näsan var som vanligt igen var det bara att hoppa i kläderna och göra sig redo för sista skoldagen denna vecka. En bra dag väntade i skolan och jag gick med ett leende nästan hela dagen. Det ska alltid finns en massa små saker som retar upp en men det gäller att hålla huvudet hög och inte lipa för det. Efter skolan tog jag mig til mitt andra hem, gymmet. Körde ett benpass så det small om det. Svett stänkte åt alla håll och en tår då och då lyckades ploppa fram. Så hårt som jag körde idag har jag inte gjort på länge. Känns bra i hela kroppen om jag ska vara ärlig! Dock väntade ett innebandy pass direkt efter så det vara bara att byta om och kasta i sig mat, det börjar bli en vana nu på tisdagar. En rikigt stressig dag det. 
Nu sitter jag här, mätt och belåten efter att ha gädats med ett äpple och ett glas mjölk hos min favvo vän Malin. Henne hade man inte sett på länge så det var extra kul att få träffa min knasboll. Lika tokig och konstig som jag, LOVE IT. 
 
Nu väntar duschen. Jag har varit svettig konstant sen halv 4 och nu visar klockan på min dator tjugo i 10. Inte ok, 6 timmar svett på kroppen vill man helst undvika! 
Nog om min dag, imorgon väntar en hel del saker. Mer om det då, hörs mina vänner! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: