30e maj 2013

God morgon på er!
 
Vaknade upp till ett strålande väder och en alldeles för svullen mage. Åt hur mycket glass som helst igår plus middag för två personer vid 10 på kvällen. Blev inte rikigt som jag tänkt mig en onsdag men jag hade det bra ändå. Pappa överraskade mig med en röd sak som jag kan visa er senare. 
Jag tog mig inte heller till gymmet efter jobbet då min rygg pajade helt. Jag har ingen aning om vad som hände men jag var minuten från att börja gråta om jag inte hade gått hem. Fick som tur skjuts hem då det spöregnade ute och allt jag hade på mig var en jeansjacka och ballerina skor. Inte det smartaste valet men det är dom enda skorna min häl klarar av för tillfället. 
 
Idag är det en ny fin dag som bjuder på skola, jobb, gym och storhandling. En helt vanlig dag i mitt liv, intressantare än så kommer det inte att bli. Jag har sett både på instagram, bloggar och facebook att Beyonce hade sin konsert igår. Lite pinsamt då jag inte hade någon aning om det men jag hoppas ni som var där hade det rikigt roligt! Själv tillbringade jag min kväll med roliga lekar och tv tittade till 12 på kvällen. Man märker att man inte är så stark idag som man brukar vara... 
 
Today  im wearing this
 
Olivia Magnusson

Snyggt!
kramis♥

2013-05-31 @ 22:23:24
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: