2a Maj 2013

Blev lite förvånad när jag skulle skriva månad i rubriken och var tvungen att byta ut april mot maj. Helt sjukt vad tiden går fort. Om precis en veckan far jag till London. Mitt huvud står ganska så stilla för tillfället. 2a Maj, ja jag ser väl mest positiva tecken med det! Majblommorna blommar, våren kommer allt mer och solen skiner och sprider glädje.
För tillfället sitter jag ihop kuren på en stol med min gröt och ett glas citronvatten. Katterna små har fäst sig bredvid mig också. Idag kommer det nog att bli en rätt så fin dag. 10 grader är det redan ute ( i solen då) så allt för varma kläder behöver man inte sätta på sig. Skola bjuds det på innan det roliga kan börja. Gymmet kallade redan igår men då var jag för upptagen med annat så det får bli ett långt och hårt pass idag istället. 
 
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan göra mig i ordning för ännu en skoldag. PUSS. 
 
Havregrynsgröt med linförn, hallon och en nypa salt. MUMMA. 
Erika Johansson

Så fin blogg du har! Frukosten ser supergod ut!

Ha en fin dag!

/Erika

2013-05-02 @ 10:15:27
URL: http://erikaeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: