29e Maj 2013

God morgon! Eller borde jag säga förmiddag? 
 
Jag har nog aldrig varit så här mätt någon morgon. Tog några amerikanska plättar med banan och hallon till frukost vilket gjorde susen men nu känns det som att magen ska svälla upp till en atombomb. Helt sjukt hur man kan få i sig så mycket mat. Tog ett glas mjölk också, laktosfri såklart och det var bland det godaste jag har druckit på länge. MUMS. 
Innan frukosten så tog jag en PW på en timme ungefär, perfekt start på morgnen. Gick upp, bytte om jag så gick jag ut på en promenad med hörlurarna i öronen. Så himla skönt, känner en av jäkla massa träningsvärk i benen/rumpan och magen framförallt. Man måste älska sånt! 
 
Idag väntar några timmar på jobbet och sedan tar jag mig till gymmet för ett ryggpass. Senare ikväll bli det kubb och grillning som avslutning på ledarutbildningen. Blir nog en bra dag det här. Måste dock försöka trycka in lite plugg då jag har ett prov som ska skrivas imorgon, det är mindre kul. Nej nu måste jag röra på mig, har inte duschat än eller fixat mig eller någonting och det måste jag hinna med! Hörs senare under dagen ♥
 
 
gott! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: