28e maj 2013

Gårkvällen blev en hektisk kväll men med så fina vänner som jag har så fick jag sällskap en stund på kvällen. Kakor fick jag också och jag känner mig lyckligare än någonsin! Mina favorit kakor dessutom! 
 
Idag är det en ny dag och det vankas skola och sedan två timmars på gymmet och ett innebandy pass. Ska bli skönt att få komma igång med träningen ordentligen igen, tappade lite på det igår men en dag skadar inte, dock får det inte börja bli en vana. Då är allt kört. Jag ska se om jag kan få någon snäll person att filma eller ta bild på olika övningar som jag gör, jag vet att flera av er har frågat så det är lika bra att redan börja fixa med det nu. Kan bli lite tricky då jag ska gymma själv idag, någon fin själ kanske kan hjälpa miog ändå! 
 
Nu är det dags för frukost och sedan är det dag att ta sig till skolan. KUL. Solen strålar fint i alla fall, ett plus denna dag! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: