26e Maj Morsdag

Vilken lycka att se sin fina och trötta mama kliva upp till vardagsrummet med ett stort leende på läpparna och krama om en. Finns inget bättre än en stor och kärleksfull kram av sin egna mamma. Ingenting slår det. Hon fick en fin rosbukett och en kort av mig där vi två ska göra en väldigt mättande och spännande sak på nationaldagen. Jag hoppas hon spricker av lycka för jag längtar mer än någonsin. Att få tillbringa tid med min mamma är väldigt speciellt och det gör mig så glad att få göra denna grej med henne. Jag kommer inte att avslöja något i förväg men ni kommer att få veta, så snart som det är sagt. 
 
Söndag idag och då är det äta-vad-jag-vill dag så det firade vi med en stor och härlig brunch bestående av toast, vita bönor, bananpannkakor, äggröra, bacon och massa mer. Mättande och gott var det så nu ligger alla här på golvet och i sofforna med magar som skulle kunna spricka när som helst. Det är inte ofta vi får chansen att äta en stor frukost tillsammans då alla har planer hela tiden men just idag så kommer alla att sitta bänkade i sofforna framför en bra film och lite skolböcker. Prov väntas imorgon och jag vet inte ens vad vi har prov på. Får se om jag kan prata med min lärare om jag kan få det uppskjutet. Nå väl, ska ta vara på med lediga dag och bara njuta. Ha en fin söndag! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: