24e Maj 2013

FREDAG! 
 
Kan inte vara gladare. Tryckt i mig en god frukost (samma som alltid..), fixat kläder till dagen och sminket. Snabbare än vanligt vilket jag är förvånad över. Blev rätt så sent igår då jag och min far fastande framför TV. Läskigt bra vissa filmer är.. men det var mys ändå och nu när det är fredag så blir det ännu mera mys. Efter skolan tar jag mig in till stan och möter upp min kusse för lite fika och prat. Kan behövas då hon tar studenten nu och jag går ut nian. Helt sjukt vad tiden går fort nu. Senare på kvällen så ska jag se om någon har lust att ta en PW eller ta en sväng till gymmet. Känner mig lite krasslig idag också men det ska det bli ändring på! Jag får inte heller glömma bort att beställa hem lite saker från fitnessguru, känns som att det är dags för det! 

Nu väntar en dag med få lektioner och sen helg. LYCKA. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: