23 Maj 2013

Godmorgon på er. En ny fin dag med det vanliga på schemat. Skola, gym och innebandyträning. Idag får det nog bli ett bra pass på löpbandet och sedan lite armar samt axlar. Blir nog bra det. Träningsvärk i magen från i går vaknade jag upp med också. Älskar verkligen den känlsan av träningsvärk. Jag menar, vem gör inte det? Men först är det skola som gäller och jag har ingen aning om vad denna dag bjuder på. Något tråkigt och onödigt antar jag som alltid. Men humöret är på topp så det borde inte vara något problem. 
Igår var näst sista avsnittet av Grey`s och snacka om spännande. Jag och min syster satt nästan och höll varandra i händerna under hela avsnittet. Helt sjukt att det snart är slut. Fick en liten tår i slutet då allt hände på en gång. bli nästan tårögd nu när jag tänker på det. men jag håller tummarna stenhårt om att nästa säsong är tio gånger så mycket bättre! 
 
Dags att röra på sig, school is waiting. 
 
 
 
Lotta

Träningsvärk är helt underbart! Då känner man verkligen att man lyckats göra rätt ;)

2013-05-23 @ 13:08:31
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: