15e Maj 2013

Hej på er. Hemma ännu en dag från skolan, mådde så himla dåligt igår kväll så det fick bli en plugg dag med min syster hemma istället. Jag har 1000 olika saker jag måste hinna med idag. Tur att vädret inte är så fint så man kan sitta inne och faktiskt plugga. Det hade aldrig fungerat annars.
Packat upp all shopping från London har jag också hunnit med samt rensat hela garderoben. Så nu är den nystädad och fin! Frukost har jag stoppat i mig och nu väntas det lunch. Jag har så himla mycket saker i mitt huvud jag tänker på samtidigt att jag inte ens vet vad jag skriver här på bloggen. Får se hur det blir med det under veckan, alldeles för mycket är på gång. 
 
Måste få i mig lite mat och sedan sätta mig ner ett tag och ta det lugnt. För mycket stress just nu. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: