Tuesday breakfast

 
När det blir något gott över från middagen som till exempel våfflor eller pannkakor är det en självklarhet att det äts upp till frukost. Hela 6 stycken fick jag i mig igår kväll så denna morgon räckte med det två. Mina mage är är så svullen att det ser ut som jag är gravid i tredje månaden. Inte snyggt kan jag säga er. 
 
Denna dag bjuder på skola som alla andra dagar, efter det tar jag mig in till jobbet är jag nu ska få jobba på riktigt. Förut har jag endast hållt på med papper och fakturor men nu ska jag få sitta och knappa in dom. Kommer att bli hur kul som helst (får vi hoppas) och jag har en rikigt duktig kille som försöker lära mig hur jag ska göra. 
Efter jobbet åker jag förmodligen till gymmet och sedan blir det uppsatsskrivning. Har alldeles för mycket att göra, skojigt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: