Torsdag

Yesterday 
 

Hej på er. Har ätit alldeles för mycket mat idag så min mage gör lite ont och vill inte det jag vill. Jag klarade mig genom hela skoldagen och två nationella prov vilket jag tycker är ett plus i kanten. Jag skulle ha åkt och gymmat egentligen men min mage sa ifrån. Jag måste sluta äta så mycket att jag får upp magsyra i munnen och värkar som gör så ont att jag vill avlida. Sjukt att min kropp inte kan säga ifrån på en gång och låta mig sluta äta när jag är mätt. Det är ingen fara i början med efter 10-15 minuter så kommer det och håller i sig hela dagen lång tills det är dags för sängen. Nej usch, jag ska nog byta om och sedan lägga mig i soffan för en liten tupplur. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: