Tired

Ni anar nog inte hur extremt seg jag har varit idag. Ätit alldeles för mycket mat också vilket slutade med att jag somnade en stund under en viktig lektion. Då kan man snacka om trött. Mina ögon svider lika mycket som dom gjorde tidigare på dagen om inte mer. Tror faktiskt att sängen kallar på mig. Jag är så himla trött och min kropp är som ett nykokt spagetti. Jag behövber komma iväg och röra på mig känner jag nu. Funderar på att kanske åka in till gymmet imorgon och ta en PW på löpbandet. Jag ör fortfarande lite krasslig så ingen innebandy blir det i alla fall. Lika bra det kanske. Då får jag mer tid för annat smått och gott. Till exempel som skolarbete men det blev inte av idag. Jag åkte inte heller in till stan, Jag kan lika bra vänta. Jag är inte i behov av något speciellt just nu, eller det beror på vad man menar. 
 
Bara sättet jag skriver på märks nog att jag är lite utan för banan. Jag jag tjurar inte för det. Jag ska packa ihop mina saker, plocka med mig datorn upp till rummet mitt, fixa mig och sedan krypa ner i sängen och sussa. Lill saken ska jag ta med migh också. 
 
isabelle

asså vilken fin kisse!!!

2013-03-13 @ 07:57:18
URL: http://isabellessdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: