Sleepy time

Klockan rusar iväg, min hosta blir bara värre och värre och det börjar faktiskt bli dags för sängen för min del. På tv:n rullar filmen Ted som jag inte alls är så förtjust i. Dock är den väldigt rolig. Så sjuka repliker att man skrattar så tårarna sprutar. Nå väl, ska i alla fall ta mina saker upp till rummet mitt, sätta på en film och försöka bli tröttare än vad jag är så att jag kan få lite sömn i natt. Lill katten ligger redani sängen och väntar på att jag ska komma och krypa ner bredvis henne. Hur söt får man vara? Som tur är har jag hunnit med allt som jag skulle idag. Lagat mat, pluggat och försökt att ta det lugnt. Vi fick till och med en liten familjekväll så här en torsdag. Mysigt mysigt! 
 
Old pic 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: