Saturday

Bilder från min underbara farmors egen affär inne i stan och en bild på vår lunch! 
 
Mitt lilla uppdrag jag fick av min fader var att åka in till stan och börja hjälpa min stackars farmor. Hon äger som sagt en egen butik som hon är chef för och nu ska den flytta ut ur stan till söder istället. Tror att det blir bättre för henne både rent ekonomiskt och för sig själv. Så jag började hjälpa henne att plocka undan saker, packa lådor, jag gick runt och fotade samt köpte en god lunch till oss. Så skönt att jag har henne ibland. Hon är verkligen min hjälte som jag gör allt för. Så jag kunde inte säga nej när hon behövde min hjälp. Nu kommer jag att spendera mycket tid åt henne till det är dags för själva flytten som borde bli om cirkus 2-3 veckor. Att få spendera mer tid åt henne kan jag inte mer än tacka för. Det kommer att bli rikigt roligt!
 
Nu är det mys dags, det vill säga att mys klöderna ska på och sedan ska jag ta och krya ner i soffan med en kopp te. Min hals bokstavligen dödar mig. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: