Saturday

 
 
Morning guys. Natten blev kort, svettig och bara allmänt jobbig. Nu för tiden vaknar jag upp helt svettig och äcklig, lite ofräsch och läskigt måste jag säga. Jag tog i alla fall en lång och och skön dusch precis när jag vaknade och känner mig mycket bättre nu. Dock håller inte magen med mig. Den har kurrat så fruktansvärt mycket både i natt och på morgonen. Konstigt eftersom att jag åt HUR mycket mat som helst igår kväll. Sånt som händer när man har bra matsmältning blir hungrig hela tiden för att kroppen bryter med maten så snabbt. På tal om det, fick ner hela 3 mackor, en grapefrukt och en kopp kaffe till frukost. Var så sjukt hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Nu är jag i alla fall mätt och belåten. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: