Q/A

Q:Vart kommer halsduken ifrån? :)
A: min halsduk kommer från Monki om jag inte minns fel! 
 
Q:Var är din jeansjacka ifrån? :)
A: Levis :) 
 
 
 
Q:Att åka skidor är verkligen underbart! man ser verkligen fram emot sportlovet extra mycket när man vet att man ska åka skidor! Var ska du och din familj åka i år? :)
A: Sent svar på denna fråga jag vet haha, men jag och min familj tog oss till Idre/fjätervålen detta år . Helt underbart kan jag säga :)
 
 
 
Q:Är det en äkta longchamp? :)
A: Ja det är en äkta! 
 
 
Q:Snygga! Du har väl lita spike i silver? :)
A. Yes det har jag :)
 
 
 
Q:PÄLSVÄST?!? seriöst ta en fuskpäls väst, det är bäst för djuren
A: Ja du.. jag personligen tycker att en äkta päslväst är mycket finare än en fusk men jag förstår vad du skriver. 
 
 
 
Q:Det låter som att du nästan har anorektiska problem, du är ju jättesmal och vacker, varför noja så mycket?!
A: Lol... Jag har så inte anorexia bara för att jag skirver som jag gör ibland. Ni måste ta allt som skrivs på den här bloggen med en nypa salt!
 
 
 
Q:Hej! :) jag undrar om du har blekt dina toppar eller typ halva håret eller om du färga direkt blont. Hoppas på ett svar kram :)
A: Jag blekte mina toppar, eller till halva håret för att få en ombre, det sliter alldeles för mycket på håret om du ska färga direkt blondt :) 
 
 
 
Q:Vart kan man få tag på cover girls smink? :)
A. Utomlands och på nätet tyvärr :/
 
Q:kan du inte ha frågestund snart? :)
A: Jio det skulle jag kunna fakstiskt, är mest nervös för att inte få några frågor haha... Mitt liv är så ointressant som det kan bli! 
 
 
 
Q; Varför går det inte att se alla inlägg i ditt arkiv? Alltså varje månads inlägg. :)
A: Jag har ingen aning tyvärr.. 
 
Q: Vilken locktång använder du? 
eller hur får du så fina lockar? haha 
älskar din blogg! 
kram!
A: Jag änvänder mig utav en värme pinne från Babyliss. Jag hade tänkt att göra en video så ni får se hur jag fåt till min lockar! :) 
 
 
 
Q:Kan du inte skriva ett inlägg om vilka övningar du gör hemma? Skriva hur man gör dom och så :)
A: Just nu gör jag inga övningar hemma men när jag väl gör det blir det plankan, situps, armhävningar och sedan massa övining jag inte kan namnen på. Får se om jag visar det eller inte. 
 
Q: Snyyyyygg! Hur mkt kostade den? :) ♥
A: Jag kommer faktiskt inte ihåg men över 1000 lappen i alla fall! 
 
 
Q: Shit din kropp är perfekt! Tränar du mkt? :) ♥
A: Ja, jag tränar en hel del, tack så mycket förresten! 
 
 
 
Q: Jag fick en värmepinne i julklapp och vill lära mig lite tekniker med den. Kan inte du visa hur du gör i en video som du sa förut? Kram! :D
A: Ska fixas, promise! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: