My friday

Vilken lång och mysig dag denna fredag har varit. Farmor hämtade upp mig strax innan 12 slaget för att sedan åka in till stan till hennes egna butik. Vi håller på att rensa som sjutton där då hon ska flytta. Hela sex timmar i streck slängde vi grejer och det var inte lite saker inte. Efter ett tag var det dags för lunch då vi åt buffè på något annorlunda ställe. Kan inte påstå att det var det bästa jag har ätit men man kan säga att jag blev mätt och belåten som vanligt. Efter sex timmars jobb tog jag mig in mot stan och mötte upp min fina Dani. Blev en middag i kungshallen och en massa skitsnack. Så himla glad att jag har henne. Min lilla pingla ♥
 
     
 
 
Nu blir det film mys med far min och matkoma för resten av kvällen. Hoppas ni får en fin kväll! 
 
 
Jessika Bjersander

medveten om att din blogg ser ut såhär http://cdn1.cdnme.se/2082361/7-3/namnlos_51560ce0ddf2b31fb9bd6436.png ???

2013-03-29 @ 22:52:23
URL: http://pphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: