Lucky

Linne från Bikbok // jeans jacka från Replay // Svarta jeans från Denim 
 
Jag hade helt glömt bort det här fina gråa linnet. Hittade det längst in i garderoben imorse och bestämde mig för att den fick klä mig idag. Dock hade jag en annan jacka. När det är minus 15 grader finns det ingen tanke på att ha på sig jeans jacka. Fy bubblan vad kallt. 
 
Skoldagen fick snabbt och var ovanligt rolig. Mina dagar börjar bli lite annorlunda nu på sistone. No idea varför, känns som att allt börjar falla på plats. Nu är jag i alla fall hemma, blev en lång dag som ändå rullade på rätt bra. Lite mellanmål ska jag snart fixa och på börja maten. Ikväll får det bli pannkakor bestämde jag mamma och pappa igår. Mycket frukt och keso så för onyttigt kommer det inte att bli! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: