Kvällen som kommer

Hela familjen håller nu på att springa runt som galna kycklingar då huset måste städas, alla ska göra sig i ordning och mycket mer. Ikväll kommer det över en massa gäster hit för lite snack och mat. Det kommer att bli lite speciellt då ingen kommer att laga mat utan vi beställer hämtpizza. Jag hade ingen aning om att vuxna kunde vara lika lata som tonåringar. Nå väl det blir nog bra ändå. "Petsson" kanske kommer över hit ikväll och spenderar natten här så det bli nog bra. Som tur är kommer människor som både jag och min syster tycker om så tråkigt lär vi inte ha en enda sekund. Lite så ser min lördag ut, kommer förhoppningsvis att hända lite mer saker men vi tar en minut i taget istället. 
 
Dags för mig att börja fixas, kläder ska på och håret ska sättas upp. Orkar inte ha utsläppt hår längre, mitt hår har blivit så himla fult vilket jag hoppas ändras med tiden. Vill egentligen bara lägga mig på marken och gråta när jag tänker på det. Usch, nu är det posetiva tankar som krävs. Hörs senare. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: