Hektisk dag

 
Jag är helt slut i kroppen. 3 Prov i No tog jag i alla fall genom och det var dagens utmaning. Hem tog jag mig direkt efter lunch och sitter just nu och skriver på en svenska uppgift. Flera uppgifter om jag ska vara ärlig. Jag hade egentligen tänkt att åka in till jobbet då jag har tonvis med saker att göra men det får bli resten av veckan. Den enda sortens träning jag kommer att hinna med den här veckan och framåt är innebandyn. Gym får jag klämma in då jag har en timme eller två ledig. 

Annars så har dagen rullat på bra, jag försöker nu vila och ska fixa något gott att äta. Träning ikväll som jag ser fram emot så det blir skoj. Har lite smått och gått som ska fixas så jag ska se till att fixa det också innan dagen tar slut. Men först blir det lite mellis. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: