Friday

Godmorgon solstrålar! Fredag idag och jag har aldrig varit gladare. En kort dag i skolan sedan begär det av till jobbet direkt efter. Jag ska försöka åka och träna för första gången på väldigt länge men det får bli senare ikväll. Det är tusen gånger skönare att träna på kvällen än på eftermiddagen. Ser fram emot det, dock måste jag ta det extra lugnt eftersom att jag fortfarande inte är helt frisk. Men ändring ska det bli på det. 
 
Som sagt ska jag till jobbet direkt efter skolan så vi får se hur mycket jag hinner uppdatera. Men något inlägg ska jag hinna kasta in. Nej nu är det race fart som gäller. Hoppas ni får en fin dag! ♥
 

Elin

Jätte fin blogg. Har följt dig ganska länge nu.. så jag skulle bli jätte glad om ''du'' skrev en kommentar på min blogg!

Kram! <3

2013-03-15 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: