En fin dag

Idag har det varit en väldigt bra dag. Rolig dag i skolan och än ännu bättre dag på jobbet. Jag är så glad att jag är omringad av så fina människor. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig, vi tog en runda hem och sedan gjorde vi ett stopp hos affären. Fick med mig lite gosdaker hem nu till veckan bla Ben&Jerry, naturgodis och frukt. Love it! Vi hyrde lite filmer också för att göra dessa dagar då vi är ensamma ännu bättre. Mys på hög nivå kommer det att bli nu. Jag tog mig genom ett två timmars innebandy pass också vilket lättade på tankar och funderingar. Alltid lika skönt när sånt händer, man tänker inte utan bara lever. Precis som det ska vara.
 
Nu är det dags att sätta på en film, på med myskläderna och känna av känslan av lov. Livet leker! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: