22:30

Tröttre brud får man nog leta efter. Har jobbat hela dagen, tränat som en galning, tryckt i mig ton med mat och suttit på en uppsats de senare 3 timmarna. Nu är jag förhoppningsvis klar men ska fixa lite små saker och detaljer imorgon innan jag skickar in den. Koreakriget är ett rikigt underligt krig måste jag säga. Jag har suttit och funderat på det kriget enda sen jag började skirva om det. Rikigt undervligt är det. Nog om det. Klockan börjar ticka iväg och duschen kallar på mig. Längtar tills jag får lägga mig i sängen och somna till musik. Det bästa på hela dagen. Imorgon är det massvis med saker som ska fixas men jag ska för en gångs skull försöka blogga så mycket som det går. Jag vet att uppsateringen har varit kass de senare dagharna men jag har som sagt ett liv just nu. Och det livet måste jag sätta före bloggen vissa stunder. Hoppas ni förstår. Vill också tacka för alla underbara fina kommentarer jag får in här varje dag, ni är bäst sunshines! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: