13e Mars 2013

Denna dag har varit märklig. Märklig på ett konstigt sätt. Den kommer säkert att fortsätta i samma vända. Jag har en hel del saker som ska fixas idag, både i skolväg och hemma. Match ikväll också som jag funderar att vara med på. Min näsa och hosta har dock blivit värre men jag kan inte sitta stilla en kväll till, jag måste få röra på mig. Det här går inte längre. Ett minus är att jag är så slut att jag sov på nästan varenda lektion under dagen, där av att det var så märklig.Jag funderar också på att ta en sov stund. Mitt huvud är på andra sidan jorden känns det som. Finns så mycket negativ att skriva men jag vill inte tråka ut er mer än vad jag gör. Ett plus är att mitt humör har varit på topp under hela dagen, inte ofta det händer! 
 
     
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: