12e Mars 2013

Godmorgon på er. Rikitgt jobbig natt, nog det jobbigaste på länge. Snoret i näsan gjorde det omöjligt att sova. Hostan tog tag i mig också. Usch, att vara halvförkyld är inte det roligaste direkt. Nog om det. Några timmars sömn fick jag i alla fall och det tackar jag för! Jag måste ju ta genom mig denna tisdag också. Idag bjuds det på skola som vanligt, jag har för mig att det är en hel del roliga lektioner annars får man göra det bästa av situationen. Efter skolan tar jag mig in mot stan för att fixa lite saker. Måste bland annat köpa ett par nya skor som man kan ha nu på våren. Converse börjar bli så uttjatat så det är dags för något nytt! Får se vad jag hittar. Efter det tar jag mig hem och öppnar skolböckerna direkt. Har alldeles för mycket att göra när det kommer till skolarbete. Längtar som en galning till gjymnasiet då man faktiskt får lära sig sånt man vill lära sig. Can`t wait. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: