Prom 2013

 
 
Då var balen också avklarad. Kan inte påstå att det var den bästa kvällen men det blev bra tillslut då min pingla räddade mig. Klänningen jag hade på mig var så himla fin utan mig i den. Usch, förstår inte hur jag kunde ha på mig den. Klaga ska jag dock inte göra, det är inte många gånger man får bara en sån fin klänningen men då måste den sitta bra och passa en själv. Vilket min inte gjorde. 
 
Annars så var balen helt OK, okej mat (inte den bästa direkt) och lite mingel samt många som skulle plåta oss. Min skapare var man var tvungen att le och har man ett mindre fint leende så är det lite svårt och jobbigt. Men över det hela så var det inte den bästa kvällen men abslout inte den västa heller. 
 
Anonym

Du dömer dig för hårt
Hitta en del fina bilder på bland annat london!

2013-06-18 @ 01:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: