Hard work

Äntligen kan jag pusta ut. Min händer och fingrar har sår överallt efter att ha vikt över 300 kartonger och trixat med över 1000 papper och fakturor. Så himla skönt att det är avklarat. Nu har jag jobbat klart för veckan då allt det jobbiga kommer senare nästa vecka. Att flytta alla kartonger. Mår dåligt av att ens tänka på hur mycket vi har att göra nästa vecka. Ångest.
 
Här hemma har jag hunnit stoppa i mig lite mellanmål och bytt om till mjukiskläder, som vanligt. Orkar inte sätta i mig i solen heller då mitt huvud dukar åt alla håll. Det är ändå snart dags för att byta om för att åka och... STORHANDLA! Det finns nog ingenting så roligt som att handla, vare sig det är mat, kläder eller något annat skoj. Att handla överhuvudtaget är så himla kul, typ den enda tiden då jag inte är stressad eller stressar. Om jag har tur så att säga...
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: