4e Juni 2013

God morgon.
 
Träningvärken i låren, benhinnorna och i vaderna är olidlig. Att löpträna för nära inpå varandra är inte en sån bra idè. Idag får det bli lite vila från så tar jag mig till gymmet istället och kör ett magpass! Träningvärken i magen har försvunnit så nu kan jag köra på hårt igen! 
 
Nu ska jag ta tag i tvätten och byta sängkläder i mitt rum sen är jag klar för dagen! Denna dag ska alla i skolan nämligen samla in pengar till Operation Dagsverke till något land i Indien eller något. Jag har inte riktigt koll och orkar inte engagera mig i det hela heller. Jag är i alla fall hemma och ska städa. Alltså sätta på en tvättmaskin och sen byta sängkläder, efter det är jag fri! Funderar på att ta mig till kontoret och jobba lite nu när jag ändå har tid på mig. Får se hur jag gör, gymmet ska jag i alla fall till och så måste jag åka till skolan en sväng för att lämna pengarna. Vädret verkar inte ha vaknat på den bästa sidan så jeans och jacka får det bli idag! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: