30e Juni 2013

Hej på er. Allt bra med er? Jag känner mig lite seg och är väldigt irriterad över att mitt naturgodis är sluit. Varför lyckas man alltid äta upp allt på en gång och inte spara till senare?! Får lika mycket ångest och panik varje gång. Mor min är så snäll så vi kanske kan ta ett stop vid en butik på vägen ut till landet så min mungipa åker upp och stämningen blir bättre. Vädret påverkar en hel del också. Moln och kallt. Det är för sjutton snart Juli, ska det inte vara sol då?! Nå väl, man får se det från den ljusa sidan helt enkelt! 
Om en stund tar jag och familjen oss ut till landet där vi spenderar dagen, alla jobbar den här veckan (inklusive jag) så ikväll begär det hemåt igen. Där av är det så himla skönt att landetstället ligger endast 20 minuter från stan. 
 
Nu ska jag packa ner kameran, fixa det sista och sedan åker vi! Mjukiskläder på hög nivå är det här :) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: