22:12

Den här dagen har varit extra jobbig och tung. Med ingenting men ändå så mycket att göra så sitter jag här nu och är så himla trött och sliten. Struntade i löprundan då både jag och min pingla låg utmattade i våra soffor. Märks att vädret kan göra mycket med ens humör och påverka hur man mår. Dagen börjar i alla fall bli kväll och hela familjen sitter bänkade framför tv:n där vi kommer att stanna ett tag. Sedan blir det läggdags men innan det väntar en lång och varm dusch. Så seg och trött som jag är så behövs det. 
 
Imorgon blir det sista dagen i skolan, städdag kallas det för. Senare på dagen tror jag att det blir brännboll mot lärarna vilket ska bli intressant. Efter det tar jag mig in mot stan för att handla det sista inför balen och jag avslutar dagen med ett bra pass på gymmet och en löprunda. Låter som en bra dag i mina öron. 
 
pic from this week, looooove the sweater! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: