11e juni 2013

God morgon. 
 
Underbart att vakna upp utan att höra väckarklockan ringa. En solig dag som denna och jag är ledig. Så himla skönt. Jag har dock en massa att hinna med innan jag tar mig vidare för att göra mig ordning inför balen. Taggad kan man inte säga att jag inte är, men man måste som sagt göra det bästa av livet vissa gånger. Men jag ska inte klaga eller gnälla, jag går för sjutton ut nian! Det känns som att ett nytt kapitel i mitt liv börjar imorgon. Nya vänner, inga idioter, ett nytt liv med glada miner, ingen mer ångest. Jag känner på mig att det här kommer att bli så himla bra. En bra ny start med sommarlov, roliga jobb och spendera så mycket som möjlig tid utomlands och en löprunda längt stranden! Längtar som är galning.. 
 
Annars så sitter jag i soffan och funderar på vad som ska hända här näst. Har som sagt lite saker att fixa men jag har verkligen ingen ork. Tur att klockan inte visar mer än elva så jag har tid på mig, Dock inte hur mycket tid som helst. Jag kan behöva ett stort glas citron vatten för att komma på banan. En rejäl frukost har jag i alla fall fått i mig som bestod av ett glas youghurt med musli och kokos som topping, en halv banan, en kiwi och en fullkorns smörgås med skinka och tomat! MUMMA. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: