packing

Packar för fulla muggar just nu då jag imorgon på morgonen ska med en buss som sedan tar mig upp till Gävle. Bokade en resa dit nu idag och jag längtar verkligen till att få komma bort. Har varit i Stockholm för länge och jag behöver ha kul. Hem tar jag mig på tisdag på eftermiddagen någon gång så fem dagar är jag borta. SÅ TAGGAD. Jag ska endast ha kul och njuta av livet, känns så onödigt att gnälla och klaga om allt hela tiden. Jag vill ha kul och må bra. Jag har dock packat för 4 veckor i Nepal eller något liknande. För mycket saker men allt behövs! 
 
 
 
Hela dagen har i alla fall spenderats med min farmor. Vi åkte ut till landet sent igårkväll och kom hem tidigt imorse. Jag började rensa min garderob har har kastat en hel del samt gjort om lite. Efter det tog jag och farmor oss till IKEA. Jag hade en samma som skulle köpas och skrivas upp så jag är nöjd. Kom hem med nya gardiner, klädhängare/klädstång, doftljus och en massa galjar (?). Precis vad som behövdes. Nu är det bara en stor spegel och lite omplacering i rummet som saknas! Can`t wait till resultatet! Kommer verkligen att bli bra, får vi hoppas. 
Nu är det film med far och min syster, bra avslut innan jag åker iväg. 
 
Bit av gårdagens. 
M

Vad gör man i Gävle? :)
Bon voyage

2013-07-05 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: