big new love

Jag gjorde det jag sa till mig själv att jag inte fick göra. Shoppa. Fick med mig en hel del fina saker, mest spontanköp men ändå. Jag är så lycklig! Fick min älskade Don Donna väska och min Michael kors plånbok. Sista i den färgen som jag ville ha, nu gäller det dock att hålla i pengarna en stund fram över. Om 17 dagar åker vi utomlands i en månad ungefär och det är klart att man vill hitta något fint då. Men jag är nöjd och det är det viktigaste! 
 
 
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på. Jag och systern min skulle ta oss in mot stan men jag tror att det bara blir jag. Såg att en av mina favorit butiker hade mega rea så jag hade velat vara där när det öppnade men istället så sitter jag här i pyjamas och no makeup. Får väl slänga på mig lite kläder och sedan ta mig in. Förmodligen ska jag träffa en vän också men det vet jag inte heller hur det blir. Men en sak vet jag och det är att det är dags för en löprunda ikväll! Börjar tappa mina rutiner känns det som... Dags att komma tillbaka rättare sagt! 
 
Tiden bara rinner iväg, time to go! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: