8:e Juli 2013

Hej på er! Allt bra med er? Själv är jag väldigt trött och seg men det är så det ska Vara ibland. Befinner mig just nu i stugan en liten bit utanför Gävle. Bada, sola, ätit god mat, skrattat och mycket mer har vi hunnit med. För er som inte vet är jag hos min bästa barndomskompis som flyttade hit till Gävle för kanske 5 (?) år sedan från Stockholm. Både bra och inte bra, jag får i alla fall komma bort från Stockholm i ett par dagar vilket är precis det jag behöver.

Imorgon kommer jag hem igen och då är det bara att packa om och sätta sig i bilen som tar oss alla ut till landet. Kommer förmodligen att bo där ute större delen av dagarna innan vi åker utomlands. Längtar som en tok och nu
Är det endast 12 dagar kvar! Wihoooo.

Nej dags att hitta på något skoj nu innan alla vaknar. Uppe tidigt som vanligt, varmt ute är det inte heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: