2:a Juli 2013

 
God morgon tisdag!
 
En ny dag med massa nya möjligheter. Jag jobbar till 15 och sedan ska jag ta mig in mot stan där det blir lite shopping innan familjen och jag sätter oss vid någon fancy restaurang innan det är dags för bio. Vi ska se dumma mig 2 och jag har så himla höga förväntningar. Varje gång trailern dyker upp skrattar jag så att jag blir kissnödig. Sånt är verkligen en konstig känsla men bra. Vi får se om den når mina förväntningar helt enkelt! 
 
Börjar jobbet halv tio och börjar redan känna att jag har bråttom. Lär komma lite sent om jag gjorde igår också. Moppen är ett bra altenativ denna tisdag! Solen lyser så fint på bar himmel också så denna dag kan bli en väldigt bra dag! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: