Spelkväll

 
Enda sen 8 har vi suttit och spelat en massa spel. Lagspel dessutom och jag är en sån himla dålig förlorare så nu har jag satt mig i ett hörn med min dator, frukt och två små skagen mackor medan de andra trycker i sig chips, läsk och vin. Det går inte att spela sällskapsspel med min familj. Dock vann vi men sen gick det lite vilt till så jag gick därifrån. Men jag tjurar inte för det. Sitter mest och funderar på vilka vänner som faktisk är vänner. Några jag trodde var mina närmaste känner jag knappt att jag vill umågs med. Lite trist.
 
Imorgon är det innebandy träning hela dagen, jag ska passa på att träna lite själv hemma också men det får bli på kvällen då man är uppvärmd. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: