Quotes


 
 
 
Varje dag kan inte vara en bra dag. Den dagen började nu. All ork bara försvinner, tårar rinner och man har ingen aning om varför. Ingen att prata med för man vet inte vad felet är. Allt skiter sig. Inget går som man vill. Allt man gör känns fel. Alla skriker och ställer krav på en. Man ska vara duktig i skolan. Vara duktig hemma. Man ska vara en äkta vän hela tiden. Orken tar slut efter ett tag. Min ork tog slut nyss. Allas ork tar slut någon gång men man kämpar varje dag för att få tillbaka den. Att vara tonåring, att vara en människa överhuvudtaget är verkligen inte lätt och jag tänker varje gång, dag in och dag ut på vad man kan göra för att allt ska gå mycket bättre. Man kan inte bara tänka posetivt hela tiden, vissa dagar är mindre bra än andra. Och det suger. Jag avskyr att leva ibland, Alla hinder, rykten och problem man stöter på får mig att vilja försvinna. Just nu, vill jag försvinna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: