Nyttigt möter onyttigt

 
Idag fick det bli en liten blandning eftersom det är söndag. Två kiwihalvor, en macaron och en chokladboll. Men bara en liten en. Jag är sötsugen hela tiden och idag är det söndag och så tycker jag att man får unna sig en glutta. Tur att man tar sig till gymmet imorgon då! Ja ni läste rätt, JAG har skaffat gymkort. Jag har märkt hur bra min egen träning har varit och det fick mig att undra hur mycket bättre det kan bli om jag hade gjort allt det här på gymmet med vikter och så. Så jag tog tag i mig själv och mor min fixade ett gymkort. Imorgon blir det första gången i gymmet med en fin vän från klassen, det kommer att bli rikigt bra det. Längtar som tusan! 4 gånger i veckan är mitt mål nu. Hoppas för fulla muggar att jag lyckas hålla det enda till sommaren. Fingers cross. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: