Min eftermiddag

 
 
 
Hela min eftermiddag har gått åt till att träna. Eller ja, mest titta på alla andra snygga männskor som man skulle vilja se ut som. Jag har ett mål och jag ska fan nå det! Imorgon blir det gym igen men som tur är i mitt område. Har varit borta i Huddinge nu ett par gånger så det ska bli skönt att få träna "hemma". Det blev lite träning i alla fall, jag körde mest ben idag eftersom mina smalben har en infektion. Så lår och rumpa. Fungerar lika bra det. Sen fick det bli löpband och en massa strech. Känns i benen redan nu så jag hoppas på träningvärk imrogon! 
 
Klockan börjar dra iväg, mina ögon svider som vanligt och lillen här ligger bredvid mig och vill att jag ska ta bort datorn. Har inte umgåts någonting med henne idag så det är ett måste ännan sängdags. Hoppas att ni haft en grym dag ni. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: